شرایط گارانتی بازگشت وجه


تمامی سرویس های واگذار شده جهان پیامک دارای گارانتی ویژه ای می باشند.
این گارانتی ضمانت محکمی برای خرید مطمئن مشتری می باشد.
جهان پیامک موظف به رعایت شرایط گارانتی برای کلیه مشتریان محترم می باشد.
بدیهی است بازگشت هزینه سرویس شما فقط در شرایط زیر انجام می شود:

- در صورت عدم رضایت مشتری از سرویس خریداری شده تا 7 روز (هفت روز) از تاریخ خرید،  تمام هزینه پرداختی بابت پنل  با کسر کارمزد های جاری به حساب مشتری واریز می شود.
- در صورت درخواست استرداد مبلغ پنل تا قبل از گذشت 7 روز از تاریخ خرید ، جهان پیامک بدون قید و شرط موظف به پرداخت هزینه پنل به حساب مشتری می باشد.
- در صورت انصراف از خرید ، فقط هزینه پنل قابل استرداد می باشد ، لذا هزینه شماره اختصاصی تحت هیچ شرایطی بعد از ثبت قابل استرداد نمی باشد.
- درخواست انصراف از خرید می بایست به صورت کتبی تهیه و به شماره فکس شرکت ارسال شود - لازم به ذکر است که ارسال فکس می بایست تاقبل از 7 روز از تاریخ خرید باشد و مشتری حتما باید بعد از ارسال فکس باز طریق ارسال تیکت ، سریعا درخواست خود را پیگیری کند.
- در صورتی که 7 روز از تاریخ خرید گذشته باشد و اثبات شود که مشتری در ارسال و پیگیری درخواست انصراف، کوتاهی کرده است ، متاسفانه هیچ مبلغی مستردد نمی گردد.


شرایط پشتیبانی

- پشتیبانی از کلیه کاربران به صورت 24 ساعته انجام میشود
- پیگیری مشکلات کاربران فقط از طریق ارسال تیکت به صورت دقیق میسر می باشد